23 februari 2009

Kvällsuggla...

..men trött är jag egentligen. Men jag har så ont i ryggen så jag kan inte ligga still så då sitter jag här istället.

Har haft besök från Eskilstuna hela helgen också och medans jag vilade så lekte Tilde med sina fastrar :D Detta var var de gjorde:



Ihelgen var vi på dop i Säfsen, Simon var jätteduktig och god smörgåstårta var det också. Tilde var helt fascinerad över att -"Prästen har klänning på sig".. :)
På kvällen var vi till Saxdalen på 30-årskalas en vända. Farmor var hemma och lekte med lillfröken.

Snön har ju vräkt ner ihelgen så vi var ute ett par timmar och fick iaf bort snön här ute. Och när Tilde plogar med pappa på fyrhjulingen och jag står och tittar på, så skriker hon: -"Nö med orr!!" med världens flin.
*harkel harkel* Detta kommer då från morbröderna och sin far.
Jag och M får skrattattack..! Eller behövs det sägas.?... Lilla stumpan.
Men nu är det läggdags, imorron kommer Hanna och hälsar på :D
Natti*

Inga kommentarer: