24 februari 2009

Undra hur mycket....

..man kan svettas utan att bli uttorkad..??!! Konstant varm.

Vecka 39




Annars har dagen gått fort, hade besök av Hanna och Emma på förmiddan och vi drack lite kaffe och tjålade. Gjorde senare mat och sen såg jag att det var flera plusgrader ute så jag tog mig i kragen och tvättade alla fönster i köket :D Så nu ser man ut igen.


Är trött idag så jag ska nog gå och krypa ner bredvid Tildis och gosa.
Dagisdags imorron - och vad ska JAG hitta på?! Tråååkigt värre......

Natti natti! **

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha Andreas frågade när vi åkte hem vad tjålade betydde som alla i byn säger ha ha inte lätt att komma som utböling....=) // Malin

Anonym sa...

Då är vi två som är konstant varma... så jobbigt de e. Men nu är de nära:)
Fin mage du har:) //Mona

Ninna sa...

De där var väl inte mycke till mage ;)
Kan ju inte vara större än sist vi sågs ;)
Få se om vi kanske ses om två veckor när vi ska upp till syrran som fyller tjugi.

Kramis på dig