18 februari 2009

Hos grannfrun

..Sitter vid Jossan och barnen tittar på barnprogram. ska snart gå hem och slänga Tilde i badet och sen äta välling och sova. Sen ska jag ta itu med massa tvätt och sen själv ta en långdusch innan Greys ikväll :)

Var som sagt till MVC på förmiddan och allt såg bra ut. Vågen står still på +13 kg och där kan den stå kvar tycker jag. Tycker magen sjunkit väldigt mycket de senaste dagarna men bebis är inte riktigt fixerad, ruckbar som de senaste gångerna men på god väg neråt iaf :) Hjärtljuden låg på 140 och jag tror verkligen det är en kille därinne.

Imorron är det dagisdags men för mig... jadu, vad ska jag hitta på? Det visar sig... Tvätta klart alla bebiskläder iaf så det är klart.

Go Kväll!*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag tror det är en tjej! Vi får väl se vem som har rätt :)
Kramar!!

Anonym sa...

ÅÅ så spännande! Nu kan h*n komma när som:) Det är en pojke!!! kram marita