7 november 2008

skönt med freeeedag...!

Usch, vilken stressig dag detta har varit. Men så är det när man ska jobba och plugga samtidigt, så jag klagar inte :) Gick upp före sex imorse, satte mig i bilen i Vansbro, åkte hem till "Silvian" (haha) och åt frukost och skjutsade Tilde till dagis. De skulle ta kort idag så hon var så fin med sina många lockar. Hoppas hon flinar iaf på korten i år, förra året såg hon bara skeptisk ut men hon var ju självklart fin då också:P
Sen till skolan på Naturkunskap. Såååå tråkigt så det var fan roligare att gå och hänga sig. Kass lärare- säger inge mer där.....
Så nu är vi hemma och gör ingenting... Fast om jag sätter mig stilla nog länge så somnar jag nog på fläcken.
Har förresten köpt en ny barnvagn också. var upp till Malung igår eftermiddag och hittade en sprillans ny för halva priset. Är jättenöjd och Magnus tyckte också den var fin. Så nu har vi mjuklift istället. Tilde har redan invigt den och hon tyckte också den var fin.. -"Där ska bebisen ligga sen.. När du fått stoooor mage, ska jag plocka ut den ur magen och då får bebisen sova där...".
Sötnos :D
Nu ska jag ta mig en te-kopp få se om jag får upp värmen.
Kraam Linda
________________________________________
Så nu har vi en svart/silver Emmaljunga-vagn till salu (med ligginsats) så om Du är intresserad hör av dej till mig!
_________________________

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har ni köpt för vagn? *nyfiken*

TildesMamma sa...

Det är varken Brio eller Emmaljunga. men den är köpt på Babyproffsen iaf.. Vet inte märket, bara att det heter Grizzly.. nånting.. Orkar inte gå o kolla.. :)
Jättefin. Svart, silver och lite orange :)