8 november 2008

lördag kväll.

....usch är så trött just nu..*gäääsp*
___________________________
Tilde och Magnus har bakat på eftermiddan medans jag satt och grät till Pearl Harbour.. :) De bakade chokladbollar, eller jaja, negerbollar heter det väl egentligen. Men Tilde tyckte det var lite roligare att äta än att rulla. Så mot kvällen kom farmor hit och fikade lite. har tyckt att det sett förjävligt ut på bänkana härhemma med papper och smgrejer som bara ligger så jag drog igång en liten städning/ommöblering i köket. Micron flyttades och papper rensades undan och kastades. Skönt att se bänkskivan igen på sina ställen.
_________________________________

Var och hälsade på idag på mitt nya jobb, eller jag ska "bara" vara vikarie. Men jag tycker det räcker för tillfället för det är sååå himla mycket på i skolan och det verkar som att jag kommer få jobba iaf. Ska dit på introduktion tis-ons.. Just ja, jag ska vara assistent åt en brukare i Söderbärke :) verkar bli bra, det hoppas vi på.
__________________________________________

Annars då? Joo, magen växer som attan och ungen där i, har haft hicka hela eftermiddan. Får sammandragningar ibland också, kanske förvärkar.. Jag vet inte skillnaden - om det ens är nån skillnad..? jaja. Ibland känns de ordentligt så man måste stanna tills det går över och ibland spänner det bara och blir stenhårt.
Sen om jag spelar musik, då dansas det därinne :)


Magen har växt ordentligt på en vecka : Vecka 21+0 och vecka 22+1
Inte undra på att tröjorna börjar bli för korta...... Undra hur det här kommer sluta.....?




____________________________________________
Nu ska jag gå och skala mig en mandarin och krypa ner i soffan bredvid älskling.
Go natt och fortsatt trevlig helg! Kram*

Inga kommentarer: