5 november 2008

kväll.....

Jossan och Casper har varit här i några timmar och lekt och bråkat (som vanligt) :)

Ringde samtalet och det verkar som jag fått ett jobb (eller ja, ett vik). Sökte ett för 1,5 månad sen och jag tänkte väl; jaja, det är väl som vanligt, det blev inget.
men hon ringde på förmiddan och jag ringde upp så nu på lördag ska jag dit och träffa dom.
Få se vad det blir av det hela=) Uppdatering om vad det är, sker efter lördag :)

Annars ska jag slänga i Tilde i badet få se om hon blir nå tröttare (och renare). Sen ska vi mysa bara hon och jag under filten med massa tända ljus.

Så...back to business :)
_________________________________

Just ja, till något mycket mindre kul.....
Läkaren ringde på eftermiddan och sa att jag skulle komma dit så fort som möjligt och ta ett njur-prov.. Usch, jag blev livrädd. Vadå, ska dom sticka in en stor nål i ryggen på mig??!
Nejdå, det var bara ett vanligt blodprov... Tack o lov. Få se vad det visar om jag får döds-domen nu eller inte.
Ska dit imorron bitti och göra det.





Inga kommentarer: