24 november 2008

Oj då...

...det är visst en hel vecka sedan jag skrev sist. Mycket har hänt den senaste veckan.. Har gått klart introduktionen på nya jobbet, pluggat och gjort massa prov hit och dit. Eller ja, det är väl som vanligt egentligen=) Vi har iofs varit sjuka jag och Tilde, med rinntäppa så man höll på att bli galen, huvudvärk och rethosta. Men nu är vi fit for fight igen :)
Sen har det hänt en massa småsaker som jag inte orkar skriva riktigt, typ att min mor bodde här halva förra veckan när Magnus var på kurs och vi gjorde en massa saker, har träffat Malin och Simon några dagar m.m.

Annars då? Jodå, vi är halvt insnöade. Direkt man öppnar ytterdörren så bara yr snön in. Det är som på filmer. Kan ju inte skotta heller p.g.a. foglossningen (som för övrigt blivit mkt värre).. Men jag ska väl egentligen inte klaga, det kunde vara värre... Men liiiite måste jag få klaga av mig.. ;)
Går in i vecka 26(!!) imorron. Vartfan tar tiden vägen?!
Var till MVC imorse och alla prover såg bra ut och nu är äntligen mitt HB stabiliserat efter det som hände i april.. SKÖNT. Slipper allt vad järntabletter och allt heter.

Sitter just nu med en tekopp i handen och funderar på om jag ska börja packa lite smått. Åker hem till Järna imorron kväll och sen onsdag-torsdag är vi i ULLARED. Magnus blir hemma och är pappaledig resten av veckan och det tror jag Tilde kommer uppskatta. Komma ifrån morsan ett tag. hihi.

Ska lägga in en bild från när jag satt hårmodell också, men det fixar jag imorron för nu ser jag hemskt ut i huvvet. Dagisdags imorron och mitt möte med chefen blev inställt (snälla hnville inte skicka ut mig ända till Borlänge i detta vädret och det tackar jag nog för... ) så jag ska nog storstäda härhemma i den mån jag kan.

Nu ska jag plocka lite innan det är dags för CSI. Sen kommer min sambo hem :)
Trevlig kväll! Kram**// Linda

Inga kommentarer: