25 november 2008

Tiiiisdag!!

...längtar tills kvällen då färden går hemåt byn. Ska sova hos mamma och sen tidigt imorron bitti styrs kosan ner mot Ullared och vi kommer hem sent på torsdag kväll. Tänk att man kan bli så uppspelt för en shoppingresa? :)
Tänkte köpa klart alla julklappar och lite grejer till bebis nr. 2. Tilde ska få sig en ny overall och ett fodrat regnställ + en massa nya kläder, börjar bli tajt om byxor och tröjor nu.
Frågade henne häromdan vilken färg hon skulle vilja ha på overallen.. -"Rosa", tyckte hon.. Hmm nja, troligtvis inte om ni frågar mig. Är inget större fan av färgen rosa.. fast det vet ju de allra flesta.. haha.

Själv ska jag försöka hitta mig en outfit till bröllopet på nyår. Hoppas jag hittar nånting iaf.

Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe och ta itu med tvätten, städa lite (men inte torka golv, utsätter mig inte för det igen..Det överlåter jag nog åt min kära M.) och packa klart.

Trevlig tisdag! Kramis*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Om din lilla älskling är lite lik Elin så skulle jag tro att du kommer att få ge efter för det där med rosa kläder. Jag gillar inte heller rosa speciellt mycket men med Elin har jag gett upp. Jag köper bara rosa numera till henne för om jag frågar vad hon vill ha för kläder på sig svarar hon "allr rosa mamma" :-)
kram Annika