17 november 2008

Ny vecka.

Äntligen måndag säger jag. Skönt att helgen är över för man gör ändå inget vettigt..
Tilde sover fortfarande men jag är vaken. Mamma ringde och väckte mig imorse, fast det var nog inte meningen=) Har inte sovit bra inatt heller, känns som jag går i en dvala.
___
Magnus åkte tidigt imorse, han är i Västerås hela veckan på kurs och får bo på hotell och äta underbar hotellfrukost... JAG ÄR AVIS!!!!!! Hotellfrukost är det absolut bästa jag vet.
_____
Städade hela huset igår och torkade golven, vilket jag nog skulle ha undvikit.. :S Igår kväll/inatt/imorse höll jag på att börja gråta vid varje rörelse. Foglossningen gör sååååå jä*la ont. Kan inte vända mig i sängen utan att bita hårt i kudden + att det tar flera minuter att lägga sig ordentligt..
Så nu haltar jag runt här idag och kan inte gå upprätt.
____
Idag på eftermiddan ska jag iväg till Face It. Ska sitta hårmodell:) Skönt att få lite ny färg så man kanske slipper se så glåmig ut. Bild kommer ikväll.

Nu ska jag hoppa i duschen innan Vilde Tilde vaknar.
Trevlig dag!


Tilde och lille Simon=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fyy för foglossning. Jag lider med dig:-(
Hoppas nu att du blev som en ny människa när du satt modell:-)

Kram Annika

Anonym sa...

Vart tog bilden vägen på dig som hårmodell??