24 september 2008

Vecka 18

Nu går det undan. Går in i vecka 18 (17+0) idag och nu känner jag bebisen varje dag. Inga sparkar än men det "möljer" på bra=) Och bara EN vecka tills UL, spännande!!
Ska alldeles strax åka till stan och handla lite, det gapar tomt i hyllorna härhemma och sen ska jag antagligen hämta en väldigt trött Tilde på dagis. Hon har inte sovit middag idag så det kommer bli en gnällig eftermiddag..

Är såå sugen på torsk så det ska nog jag laga till mot kvällen. Lika bra att passa på att göra fisk när Magnus jobbar, för han gillar ju inte det=)

I söndags eller måndags (kommer jag inte ihåg...) tog jag fram telefonen och skulle filma Tilde för hon höll på att räkna lite. Då lät det såhär:

Hon räknar helt klart och tydligt till 10! förutom att hon viskar fram 9...Ska man kunna det när man är två år?=)

Nu ska jag åka och handla! inte det roligaste man kan göra i livet men.... Kram!

9 kommentarer:

Anonym sa...

vicken tjej! Sådan mamma, sådan dotter!

Anonym sa...

Mormors duktiga tjej!!

Ninna sa...

Hej hej!

Hon är ju superduktig ju :)
Och har varit det länge!

Engla kan nästan säga ett nytt ord... bajs!!!???
Och det är inte många hon kan.

Sköt om er.

Kramis Ninna

Anonym sa...

så himla söt fasters favorit =)

Anonym sa...

Vilken gooding hon e! Shit vad duktig hon är! :) kramar på er Marita



hjortanstjej.blogg.se

Anonym sa...

Underbara unge! :)

Anonym sa...

Vilken sötnos! Hon en ju bara för underbar!!
Kram Annika

Anonym sa...

Såå duktig hon e:) Melwin lärde sig nog och räkna så fort han kunde prata för han och mormor räknade 10 batterier:) hehe.. Han var 1,5 år eller nåt=)
Tilde har säkert räknat dockor:) hehe
//Mona

Anonym sa...

Haha så skön! ungjävil =)
/Robert