26 september 2008

Fredag och höstmys.

Fredag IGEN... är ju inget annat är måndagar och fredagar. Men det gör inget för då kommer ju mars lite fortare ;)
Imorse skjutsade jag Tilde till dagis och hem o äta frukost och sen Våra bästa år.. Alltså, programmet är ju värdelöst men man måste ju titta.. haha..
Tänkte jag skulle göra lite fint på trappen så fram med sekatören och skottkärran och upp i skogen och hämta ris. Tycker jag fick till lite höstkänsla iaf, om inte annat så blev det MYCKET finare, inte alls så tomt.


...kruka med granris, enris och några kärleksört=)

...låda med ljung, granris, enris, talltoppar, lingon+ris och några kottar:)


Väntar just nu på att pastavattnet ska koka upp, men det händer inget.. så segt. Och nu kommer mina älsklingar hem från dagis=) Dags att kramas lite!

Fick förresten första buffen mot handen imorse :) MYS

3 kommentarer:

Sassa sa...

Vad fint du har gjort det! Och tack så mycket för besöket förra helgen, alltid lika kul att träffa er även om det blir väldigt sällan!

Kul att det börjar röra på sig därinne :) Hoppas allt går bra!!

Kramar!

Anonym sa...

åå så fint o höstmysigt du gjort;)

hjortanstjej.blogg.se

Anonym sa...

Sååå fint de blev på trappen, tror jag fick lite inspiration av dig...:) ska nog ut i skogen ikväll eller imorgonfm...
Ja visst, vill me att de ska gå fort till mars:) Hehe, börjar oxå känna mer och mer. Skoj att du kände med handen redan:)
Kraam på er //MOna