21 september 2008

Utmaning av Marita=)

Utmaningen
Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:

5 platser där jag har bott:
1. Dala-Järna
2. Falun
3. Notgården, Ludvika
4. Silvhyttan, Smedjebacken
5.

5 jobb som jag har haft:
1. Hemköp, Dala-Järna
2. Personlig assistent, Vansbro
3. Hemköp (Marnäs), Ludvika
4. Hemköp City, Ludvika
5.

5 saker i min handväska:
1. Plånbok
2. Nycklar
3. Lypsyl
4. Handkräm
5. Skräp

5 saker i min frys:
1. Frysta grönsaker
2. Kyckling
3. Älgkött
4. Fiskpinnar
5. Köttbullar

5 saker i min bil:
1. Skräp på golvet
2. Småpengar
3. Barnstol
4. Barnvagn
5. Cd skivor

Jag vill utmana:

Therese Nordquist

Ninna

Jossan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara säga att jag har ny blogg nu! :)

http://fallmariaolsson.blogspot.com/

Anonym sa...

Utmaningen tagen:)