21 september 2008

Lite utmaningar av Marita ;)

Har just nu inget bättre för mig så jag prövar denna=)

En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
Ammi, nej det har jag inte=)

- Vad har du för relation med nummer 20?
Hanna, en av mina bästa vänner!

- När ska du träffa nummer 30?
Ilbäcks, ingen aning, kanske nästa gång jag kommer upp till Järna så kanske vi springer på varann.

- Är nummer 18 söt?
Maria (Göthuvvu), sötast i hela världen=)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Eric, kommer inte ihåg, det var så lääängesen. Men jag vet att jag tyckte att han var snäll!

- Gillar du nummer 14?
Erika Lyko, självklart! en gammal skolkamrat

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna L, nej för hon bor numera på Gotland.


- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Pappa, antagligen nästa helg=)


- Är du nära vän med nummer 23?
Helén, nära o nära. Vi har iaf varit den en gång i tiden men hon är ju Hellen=)

- Har du gått på bio med nummer 4?
Annika, nej tror inte det.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Johanna S, (lillebrors tjej). Brorsan får stå för det:)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Dagis, oftast om tider=)

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Elin G, självklart!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Mammas hemnr, hon är världens bästa mamma!!


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
HP-Emelie, Klasskamrat från Falun, Träffas och prata gamla minnen.


- Vad är det bästa med nummer 8?
Elin E, vi träffas inte så ofta men när vi väl gör det är så roligt=)


- Brukar du och nummer 16 träffas?
Farmor, brukar träffas när vi är hem och hälsar på eller när någon fyller år=)

Utmanar :

Malin L

Sandra (lilla skrubben)

Ninna

1 kommentar:

Ninna sa...

hehe... nu ska jag göra lite utmaningar ;)