2 september 2008

Tillbaka in the skolbänk =)

Och det går bara bra=) Matten är väl fan så svår så jag sitter och svär över var och vartannat tal. BLÄ. undra vad det var för idiot som uppfann det där egentligen. Men det ska väl gå det också..
Ihelgen har det varit fullt upp. Åkte till Järna i fredags kväll och sov över hos mamma och Magnus drog till Malung och sov där med sina polers. Träffade mina tjejer på kvällen och det var såå trevligt =)
Lördagen spenderades uppe i Lima-bergen. Trodde vi ALDRIG skulle komma fram... vi kollade på folkrace- både Magnus och min bror körde. Lillebror vann och M kom i b-final och fick väl dra hem en till dammsamlare :)

Tidig läggdags på lördagskvällen och på söndagen kom min mor o far hit. ÄNTLIGEN skulle gillestugan fixas till. Det målades vitt i trapp och på spaljé och en vägg nere, det spacklades och slipades hela dan. Så nu är det bara att slänga upp tapeterna! Tilde lekte hos farmor hela dagen och hon var så nöjd när hon kom hem.
Blev verkligen skitnöjd med den vita färgen. Bilder kommer senare när allt har torkat och fixats till. (Måste ju tilläggas att allt vi målade var..Gissa??...............äckel-furu)
Magen växer och gror. Går redan in i vecka 15 idag. Helt sjukt ju. Är fortfarande lite trött så jag undrar nästan hur mitt HB ligger. Får nog gå till svärmor och kolla det innan det blir ännu lägre.
Nu väntar vi på UL-kallelsen, tycker ju att det borde komma nu snart.



Nu ska vi nog gå över till grannen och kollade vad de sysslar med :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses! :D Vilken kagge! Åhh va glad jag blir!

Anonym sa...

fiiin mage=)

Anonym sa...

Vilken fin liten mage du fått! Ny syns det ju att det ligger en liten knodd där inne. Va mysigt med ultraljud snart. Förstår att du längtar. Nu är vi i Järna igen. Ska ha dop i helgen. Massa planering inför det. Om du har vägarna förbi de närmsta dagarna få du höra av dej! Kram