5 september 2008

Städdags

..men jag har absolut ingen lust. Hade såå svårt att somna igår, jag låg och tvinnade i säkert 1 ½ timme innan jag kom till ro. Just nu är Tilde är på dagis och Magnus har åkt och jobbat några timmar och jag är själv hemma i röran. Jag orkar verkligen inte plocka mer, känns som jag inte gör annat om dagarna och vad hjälper det? Det ser ju likadant ut strax efteråt iaf.. Men jag måste, för idag kommer Elin hit och hälsar på=)

Eftersom jag känt mig så trött och haft världens huvudvärk i snart en vecka, kollade jag mitt HB hos svärmor igår och det låg på 123. Inget fel på det alltså, undra vad det då kan vara?

Har sett framemot helgen hela veckan, för jag är så sugen på fläskfilén som ligger och ropar på mig i frysen. och så harjag bestämt att i helgen ska det höststädas här ute, allt ska plockas in för vintern, trappen och garaget ska städas iallafall i den mån det går och Magnus skulle tydligen svetsa ihop avgassystemet på Saaben på eftermiddan så man slipper skämmas nå mer, haha.
________________________________________________
Satt och tittade på kort förut från när Tilde var liten bebis. Det är helt sjukt att man nästan kan "glömma bort" hur det var och så ska man vara med om det igen.TUR att vi har en mycket bättre digitalkamera nu!
Hittade några underbart söta kort på henne:
1 dag




8 dagarTittUt!

Stora fröken 2 år


Det var allt för mig för tillfället. Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att hon har varit så liten ...såååå söt ..men de e hon ju fortfarande..=) // faster Malin

Anonym sa...

Det va inte längesen hon va så liten..när vi fick se henne för första gången och vi satt i soffan på Notgårn och grinade :) Vilka tider!

Ninna sa...

Vilken söööt liten trollunge från bebis till 2-åring.
Fått se mms på en tuff tjej på häst oxå... så nu är det snart dax för andra hästkrafter ;)
Hoppas ni får en skön höst.

Kramis Ninna med familjen