12 september 2008

Helg igen!


Huvudvärken är borta men jag är så slö... Och jäklar i min låda vad hormonerna har börjat spöka. Kan ju sätta mig på golvet och börja gråta för ingenting. Jösses. Stackars alla möbler som får ta emot sparkar och fula ord från mig.. :S Hellre att jag gör det på dom istället för Magnus eller nån annan i min närhet.=)

Har inte bloggat på hela veckan, har liksom haft fullt upp med plugg och dagis men det ska väl inte va så svårt att skriva nån rad då och då. Förra lördagen hamnade jag iaf på "spa". Min svägerska tyckte jag skulle följa med och bubbla lite pool i nån minut och äta gott. Varför inte?, tyckte jag och hängde på. Riktigt skönt att äntligen få göra nånitng helt själv utan avbrott.. Kvällen avslutades med sexpartaj och det var då inga dåliga dolmar som hon hade med heller! HAHA
Jag var HELT slut när Jossan kom i räser-bilen och hämtade mig, halv tio avslutades min kväll ;)

Magen växer iaf, är i vecka 16 nu och bara 2,5 vecka till UL. Spännande! Har ingen aning om vad det kan vara för liten en, som gömmer sig därinne. Men nu har jag iaf kännt första riktiga "fisksprattlet". Lika bra att "njuta" kanske, innan de stora kickarna mot revbenen kommer.

Har matteprov på onsdag så nu blir det hårdkörning med huvvet nerkört i boken ihelgen... Det är ju bara så djävulskt svårt. Förstår liksom inte vad jag kommer ha för nytta av det i framtiden..

Nu ska jag väcka min sambo som jobbat sista skiftet för denna vecka och sen ska jag ringa farmor angående en historiauppgift. Ska släktforska och hon brukar ha koll på alla =)

Trevlig helg! Kram!

Inga kommentarer: