17 april 2008

ÄNTLIGEN

Äntligen kom den. SOLEN och värmen. Ska tydligen komma riktig sommarvärme nästa vecka!
Det var inte en dag för snart, för jag höll på att gå under när det var så grått o kallt ute. Annars har jag och
Tildis har varit hemma i Järna några dagar och kom hem igår. Skönt att få sova i sin egen säng igen!!!
Imorse skjutsade jag henne till dagis och och åkte och handlade o fyllde upp i skåpen för där var det helt sop rent. :S Jag kom hem o fick lite smått panik pga av dessa hemska grushögar som låg lite varstans och bara hånglodde åt mig.. Det är bland det absolut värsta jag vet.. så jag hade råkat städat hela övervåningen OCH torkat, innan jag kände att det började susa i huvvet.. Hm vafasen är det nu då??, tänkte jag.
-"AHA, jag har glömt att äta frukost!"
Smarta jag. Här höll jag på att rasa till golvet och hade glömt att äta nånting. Men men, det ordande upp sig bara jag fick lite i mig så nu är jag fit for fight igen.
Men nu har huvudvärken iaf nästan försvunnit helt och det är skönt. Få se om jag ska jobba litegrann nästa vecka få se hur det går, jag vet ju inte hur mkt jag orkar o så än. Blodvärdet är ju fortfarande lite lågt och jag har ju så kasst tålamod så jag vill ju helst göra nånting hela tiden men jag orkar ju inte... lite frustrerande..
Idag ska vi sätta på sommardäcken på min bil, bara Tilde är hemma o Magnus vaknat.
Själv ska jag sätta på lite kaffe, hoppa i duschen o gå ut o sätta mig på trappen och börja läsa på en ny bok.
~ LÄNGTAR TILL SOMMAREN ~

Så... ha en fortsatt trevlig dag ute i solen!

KRAM!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu är sommaren nära! :) Helt underbart med lite sol på våra bleka fejs! :)

Ninna sa...

Visst är det härligt... med Solen... INTE grushögarna. Är själv inne nu och ska ta tag i dessa sandtag. Passar på när Engla sover(och skriva lite med).
Vi kommer upp till Järna till 1 maj vi :)
Hoppas vi ses!
Kram Ninna :)