3 april 2010

sjuk.

Min tur att bli klen. Torrhosta, täppt i näsan och det bara forsar ut snor. Nässprayen är också slut så det bli väl att ligga i högläge i natt.. Måtte bara resterande familjen klara sig.

Har varit mycket på nu senaste tiden. Fotboll, dagis, jobb... och sen har ju självklart vår lilla pärla gått och blivit 1 år!!!! :) Vi kalasade i flera dagar och jag fattar inte vart året tagit vägen. Men nu ska vi bara njuta!





Ettåringen!


Påskmat har ju även intagits idag hos svärföräldrarna, där dagen avslutades med att Tilde och pappa åkte fyrhjuling. Den har ju stått i garaget hela vintern men nu äntligen fick det komma fram! Nu ska vi ställa gasen så hon kan testa och köra lite själv.

Nästa helg är det dop för söta Signe och sen söndag kommer tillbringas i Eskilstuna hos svägerskan på 30-årskalas, som planerna ser ut nu.

Men nu... Nu ska jag snyta ur huvvu och sen i säng. Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Clara har feber å e snorig å jag e inte heller helt kry dryyygt. Krya på dig

Anonym sa...

Jobbigt med dessa sjukdomar:( tack för kommentaren i min blog. ÄNTLIGEN blir de av:) lyckan e enorm, har gått precis halva tiden. Så 10sept e de dags. Hela långa sommaren men gott att ena halvan e avklarad;) kramar till er. Marita varberg