8 mars 2010

sovmorgon och sol!

Fick iaf sovmorgon av mina tjejer imorse, klockan slog ända till 08,20 (!) tills Tove började härja. Var evigheter sen hon sov så länge, så tack för det :) Solen sken in genom fönstren så man blev rätt pigg direkt. Frukost och kläder och morgonbestyr, sen sprang Tilde in till grannarna och lekte i över 3 timmar. Jag hann med att torka golven, fixa tvätten m.m. medans Tove tog en tupplur.. Gjorde mat och sen gick vi ut ett par timmar med alla barn, kom precis in nu.
Är faktiskt lite stel i låren sen träningen igår, men lite snöövningar ute hjälpte till att mjuka upp lederna igen :) Träningsdags imorronkväll igen! SKITKUL!

Dagen i bilder:



______

Senare när M kommit hem från stan, ska jag åka och handla lite så jag har alla grejer hemma tills imorron när min mamma kommer. Vi ska baka lite tills kalaset på lördag och fylla på frysen litegrann :)
Nu ska jag mysa lite med två trötta tjejer. Får nog ge mig in ett parti kurragömma....
Trevlig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh så stora tjejerna blitt. o jättesööta :))
hoppas ni mår bra!
kram marita fr varberg m familj