13 januari 2010

halvt död.

..tappat lusten till allt. vill inte, orkar inte, kan inte....*

Natten har varit allt annat än lugn. Typiskt när M jobbar natt också... Tove har väl börjat hosta (igen) så nappen flyger all världens väg men hon har faktiskt börja hitta den själv nu. Hon har varit vaken typ hela natten till o från och ska ligga på mig och jag fick sova enda ggn mellan 06,30-07,45. Tilde kom upp och kunde inte heller sova (när har jag iiiingen aning om..) men hon skulle sova i spjälsängen, sa hon :)
Själv har jag nog bihåleinflammation på gång och 4 raka dagen med konstant huvudvärk. så utvilad- nope........
Så idag har Tove varit ordentligt gnällig och sovit tre! gånger... Men hon somnade i mitt knä nyss och ifrån vällingen. Hon är inte sig lik heller. Måtte det "bara" vara tänder på gång igen.

Tilde har ju blivit stora tjejen nu också. Idag fick hon börja på stora avdelningen efter 3 veckors ledighet. Ojoj vilken mallig tjej det var imorse :) men hem sen, det skulle hon då prompt inte! Lika roligt varje gång. Men det är då tur hon trivs!

Skulle behövt packa också, åker hem till Järna imorron en sväng. Mamma fyller år så det blir lite tårta och fika och gott sällskap. Men det kanske jag gör imorron. Orkar verkligen inte nu.

Men nu tillbaka till soffläge och Roomservice.. huvudont de lux.... Om natten blir lika jobbig nu så ringer jag läkaren imorron och skaffar penicillin.

Så go natt på er!

Inga kommentarer: