5 december 2009

Packning

..springer runt och och försöker få ihop lite kläder och grejjer. Men jag vet inte vart jag ska börja riktigt... Åker hem till Järna idag efter maten och kommer hem igen på tisdag.
Ihelgen blir det kalas för min mormor och hälsa på lite goda vänner och säkerligen snosa lite bebis igen ;) Min moster kommer också hem, som jag inte träffat på läääänge. Kul!
Sen ska vi komma iväg på Kyrkis också och lekalite och kolla hur många barn det kommit till sen senast jag var där.
Jag har ju lovat Tilde en tripp till badhuset nu också eftersom det inte var öppet senast vi var hemma, så badkläderna ska också med. Då blir det också första gången Tove badar! Undra om hon kommer gilla det?? Vansbro är ju inte direkt känt för att ha varmt vatten.....
Men det tål att se.
*
Men nu ska jag springa lite skytteltrafik mellan rummen igen få se om jag kommer på nå mer jag ska ha med. Sen blir det spaghetti och köttfärssås innan vi far.
*
Lite väl grått ute idag tycker jag så jag slänger in en bild som iaf ger mig lite sken i vardagen!



Kram / linda

1 kommentar:

Ninna sa...

Aaah vaddå inte varmt vatten, ,då ska du få känna på kallt vatten... i Tyresö är det svinkallt!!!!
Gabriel och Engla vill inte gå ur bassängen i Vansbro ens för det är så skönt där :)

Hoppas du får en härlig vistelse i Järna :)

Kram på er