6 december 2009

Härliga söndag

Dagen började bra, mamma gav mig en sovmorgon på en extra timme :) Tack!
*
Annars har vi pysslat härhemma hos henne, målat en skafferidörr och lite i köket och sen tänkte jag också måla fönstret i badrummet också. Måste säga att det är lite fuskmålat lite varstans....
*
Sen efter att Tove sovit middag och ätit åkte vi och grattade min mormor med blommor och fika. 79 år och mycket piggare än på länge =)
Nu väntar mat; älgstek med pot och sås.
Snart kommer också mina kära vänner Madde och Maria med sin lilla söta Signe.
*
Hejjar förfullt på bror R som spelar innecup (fotboll) på Lugnet i Falun och som nu spelar final mot Ludvika! självklart hejjar jag på Järna ;)
....Hm.....


Lillebror F och...ja, det är jag som hänger..........
___________

Mina små bönor :)

Trevlig söndag!!

2 kommentarer:

Tessa sa...

Hejsan!
Nu hittade jag på din blogg, gick inte via länken i kommentaren du lämnade..

Om halsbandet så går det självklatr att lösa.. Har du nån mail adress så jag kan skriva konto uppgifter där?

Mvh Tessa!

Anonym sa...

Hej!
ok, nej den brukar krångla ibland:(

min mail är: dizzlin@hotmail.com

//Linda