15 december 2009

läggdags...

Rensade kameran och hittade lite kort :)

Jag tog ju med min gamla Barbie-låda hem från pappa senast jag var hem och DET var uppskattat :D Fick lov att tvätta av allt först, allt var svart och luktade sot/källare men så har det stått nerpackat i säkert 12-14 år. Måste säga att jag blev lite nostalgisk :):)
En favorit är hästen och vagnen: (ett under att allt är någotsånär helt....)

Har ju glömt att säga att Tove kryper nu, går fram och tillbaka i köket med gåvagnen hela dagarna och nu har hon ju kommit på att ställa sig upp nu, men först på knä..... Hon har ju även tagit ett steg för nån dag sen och hon kan ju gärna vänta nån månad med det tycker jag :]

Vi hittade busungen i sängen såhär:

Tilde mannekängar med luciakronan

Men nu är det iaf läggdags för mig.....
Sov gott och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Villka söta barn ni har.
Hälsn. Marita.

Anonym sa...

Världens GOOOASTE ungar!!!!!
Kramar Mormor