6 maj 2009

Sjuk igen...:(

Vaknade två på natten på måndagsnatten av att Tilde spydde ner hela mig och min sänghalva, sig själv och sin snutte och apa. Mycket trevligt.. NOT.
Sen har hon kräkts ett helt dygn, över 25 ggr.
Men inatt har hon sovit lugnt och har fått behålla maten i ett dygn nu också. Levt på avslagen coca cola och piggelin. men idag har hon faktiskt fått tillbaka aptiten och ätit kräm.
Så idag har hon legat på soffan hemma hos mamma och kollat på barnprogram och sovit.
Så nu hoppas jag att det inte bli nå omtag för hennes del.
Jag kände mig konstig och var helt yr i huvvet när jag la mig igår kväll och trodde då att det var kört för min del men jag somnade och det gick över, tack o lov.
Jag och mamma är födda med stål-mage :)


Var på Hemköp och handlade på förmiddan och sprang över ett ställ med blomfrön. Hittade en massa fint som jag nu ska hem och plantera i min jättestora järnkruka med en meter i diameter=)
Det blir krasse, solrosor, ringblommor och astrar. Sen ska jag köpa till lite annat när det blir lite varmare ute=)


Lekte med kameran igår och här blev resultatet:
Stoor tjej!


-Tove-

Mys med morbror Robert:)

Nu ska jag gå och ta mig en kaffetår och mysa med Tilde.
Trevlig dag! Kram**





Inga kommentarer: