3 maj 2009

Helgen i bilder

Har haft fullt upp hela helgen så jag har inte ens tittat åt datorn. Fint väder har det också varit, så lite färg har man också skaffat sig :)


Vi var som sagt till Borlänge i torsdags och jag fick mig änteligen ett par skor, blev ett par Fred Perry-skor. Sved lite i plånboken men va faaasen, M tvingade mig att köpa dom ;) Jag har ju inte köpt mig ett par skor sen Tilde föddes och det är ju snart 3 år sen. Var på tiden om man säger så..
Magnus fick sig också ett par skitsnygga dojor och Tilde fick sig två par hon också, ett par lite finare och ett par dagisskor. Fick även tag på ett regnställ åt henne och mormor har införskaffat ett par stövlar åt henne, så nu har hon allt hon behöver ett tag framöver :)

På Valborg var vi till Gubbo och åt mat, eldade brasa som brann upp på typ en kvart :) haha. Sen blev det fyrverkerier men det såg jag aldrig. Var inne och busade med Tove då istället.

Igår var mina svärföräldrar hit och klippte våra äppelträd och vår superfula "häck". Idag tog vi rätt på skiten och har rensat garaget på skrot och slängt på gödsel på buskar, häck och rabatter.
Så här kommer vår helg i bilder:



Nu tror jag att jag och barnen ska gå och våldgästa grannen :)
Trevlig söndag! **

Inga kommentarer: