11 maj 2009

eftermiddag..

Har precis städat ur Saaben, som brorsan ska hämta i dagarna. Mina händer blev helt förstörda, torra och gör ont. Ska bara dammsuga den men det fixar jag/vi imorron förmiddag. Orkar inge mer idag.
Tove sover ute i vagnen än, jag har precis tagit reda på tvätt.. Hört de förut??
Tilde vill åka till farmor o farfar, få se om vi tar oss dit en vända, om jag orkar.
____
Ska packa idag, igen.. Tänkte åka hem till Järna imorron med blomster till mamma. Ska ut och nalla i rabatten imorrn som jag ska ta med så hon får lika fint som mig :) haha.
Blir hemma några dagar, passa på medans karln går eftermiddag och fixar levebrödet :)
FK betalar ju inte ut miljoner direkt...
_____
Beställde förresten lite kläder från Ellos igår. Hittade två superfina tunikor och två cardigans till mig (hur ofta sker det..?!) och barnen fick också lite grejer. Kul med rea!
_____
Nu ska jag gå in och busa med Tilde!

ByeBye

Inga kommentarer: