11 maj 2009

Duktig tjej!!

Tilde kör stenhårt utan blöjor nu och jag tjatar inte ett dugg. Påminner henne bara ibland om hon är kissnödig. Hon sa att hon vill sova utan inatt och det fick hon så gärna=)
Uppsökte pottan precis innan läggdags och sen somnade hon. Ville prompt ha välling så vi får se om hon blöter ner sängen eller om hon klarar sig tills imorron bitti.

Ska bli spännande att se :)
Hon blev ju såå stooor på en gång nu.
___
Tove somnade utan skrik och gnäll ikväll. Hade sin skrikperiod mitt på dagen idag, och hellre då än på kvällen.
Skippade kaffet och mjölken efter lunchtid idag så det kanske hade lite inverkan, vad vet jag?
Men jag tycker det ska börja avta snart, Miniformen är snart slut men det ger vi bara på eftermiddagarna och kvällarna nu.
___
OJsan, klockan är mycket. Dags att packa lite. Sen upp tidigt för att hämta brorsan vid tåget i stan 9,45.
Snart kommer M hem från jobbet också.
Och snääälla!! Ge mig sol imorron...!!
*
Good naajt! Kramar*

Inga kommentarer: