8 mars 2009

väntar o väntar...

..men inget händer.. jaja, har ju inte gått in på övertid än heller =)
Fast jag trodde ju att idag skulle bli vårt datum men jag hade väl fel.....

Vi är barnfria sen igår eftermiddag, Tilde är hos mormor i några dagar och leker av sig. Tråkigt med en mamma som inte kan leka alla roliga lekar och pappa som jobbar. Så vi hoppas på det bästa att det blir en tripp till Falun medans hon ändå är borta.
Men guuuuud va vi saknar henne...! Var så tyst imorse och man går ju runt och kollar och letar efter henne..
Fast jag kan trösta mig med att vi fick skööön sovmorgon imorse, ända tills 9,45 ;)
Då gick jag iaf upp och blev deprimerad.. Nu får det vara nog med snö...

Men nu ska vi åka till stan och hälsa på Malin, Tommy & Simon.

PS: Underligt hur mycket en människa kan svettas egentligen??!!....

Puss!
_________

Inga kommentarer: