6 mars 2009

Hemma än...

...jodå, är hemma än..=)
Tyvärr måste jag väl säga... Men det är ju 3 dagar kvar tills BF. Vilka dagar och nätter den senaste veckan har innehållit.... En natt kom förvärkarna med mellanrum som 20 min, 17 min, 15 min, 12 min, 10 min.... Såg på klockan efter kl. 03 sista gången men sen somnade jag. Sen händer inget mer än så..
Känns ju jättekul att veta att bebis troligtvis kommer väga över 4 kg om jag går full tid, enligt min BM... Stopp där va. Inge mer än så.
Det bökar i magen som vanligt och det gör ONT men den har lugnat ner sig rätt mycket nu de senaste dagarna..
Ska till MVC på måndag men de hoppas jag vi slipper ;)
Magnus tror att vi får bebis ihelgen. Hoppas han har rätt.

Annars hade vi kalas för M igår, som fyllde 26 år! Åt goood tårta och fikade lite..

Nu väntar jag på att köttfärslimpan ska bli klar i ugnen och närsomhelst anländer nog M och Tilde också från jobb och dagis.
Trevlig dag! Kram*

------> Ingen som vill gissa vilket datum lilla pyret behagar komma ut??=) <----------
Jag gissar på 8 mars

6 kommentarer:

Madelene sa...

Tyvärr Linda men jag gissar på 10 mars! ;)

Anonym sa...

Jag gissar på 7 mars, alltså i morgon. :-)

Anonym sa...

Jag tror 12 mars // "faster Malin"

Anonym sa...

8e kommer den lille busen. En pojke;);)
ohh väntar med spänning:)
många kramar från varberg

Anonym sa...

På Söndag el Tisdag kommer krabaten. Tildes "lillebror".

Sassa sa...

Vi här i Nås tror att den kommer idag :) Alltså den 9 Mars :)