6 februari 2009

trötthet...

Men gud, när ska den här tröttheten försvinna...?!
Går runt som en zombie både igår och idag. Men jag har iaf orkat släpa ner tvättkorgen och slängt i en maskin iaf. Disken står och bara gapskriker på mig men den ignorerar jag ett tag till.. JAG ORKAR INTE...
Tilde är på dagis, snacka om att bli glad när man kommer dit nuförtiden :) Imorse fick jag knappt en kram innan jag gick.... Och snön bara vrääääker ner.. Kan bara se på när alla andra är ute och skottar, för det vägrar jag utsätta min underbara foglossning för igen =)
Magnus sover, han har jobbat natt i veckan. Och det är helt sjukt va fort veckorna springer iväg..! Bara måndag och fredag hela tiden...

Se fram emot den 17:e, för då ska både jag och Tilde klippa oss. Kanske man ser rätt så normal ut till Simons dop. Som det känns nu, så ska jag klippa mig kort. :) Och jag vet inte om törs klippa lugg igen. Vill jättegärna ha det, men efter 2 veckor brukar jag ångra mig och gå med den uppsatt..... Dilemma...!

Kollade i almenackan igår och såg att det är ju snart bara en månad kvar till BF. Mamma är ju stensäker på att jag inte kommer gå tiden ut men det jag gör nog. Inatt vaknade jag med stenhård mage och halvt som mensvärk men jag somnade igen iaf. Kände också av det imorse litegrann men det stör ju inte... Tre veckor till vore alldeles perfekt ;) Kan man beställa? :)
Ska nog iaf börja plocka fram BB-väskan...........

Nu ska jag ta mig en kaffekopp och kolla lite på damernas slalom. Njuta av stillheten ett tag till.
Uppdaterar med lite nya kort också, för nu var det längesen!

ha en underbar fredag! Kram på er!






Morbror Robert och Tilde åker bob!-------Kan åka "snååbård" :)



ååå.. hittade en väääldigt gammal bild på lillfröken. :) ------->

1 kommentar:

Anonym sa...

snååbård! :)