4 februari 2009

Mitt i veckan

Var till MVC imorse, allt såg så bra ut. Magen hade växt 2 cm på 2 veckor men den har nog sjunkit lite för det är lite lättare att andas... Men den är ännu inte fixerad.

Hj.ljud: 137
Vikt: + 13 kg.

Mamma har varit här sen i måndags och hon tyckte antagligen det såg lite dammigt och skitigt ut för igår städade hon hela huset åt mig. :D Tack mamma! hihi. Jag har ju liksom ingen ork längre....
Det har börjat trycka på neråt ibland och det ilar och håller på som tusan.

Nu ska jag försöka rycka upp mig och bli som folk idag också. Ut och ta lite luft, för vi har en fröken här som vill åka skoter men det har vi ju ingen.. Får nöja oss med fyrhjuling istället.

Kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicken stor mage!! Ida hälsar till Tilde och tackar för maten!!Jättegott,sa hon.