11 februari 2009

Mitt i veckan.

Tilde flög nästan ur sängen imorse för hon ville fort som attan till dagis och leka med alla kompisar.. Eller ja.. Flög upp efter den ständiga morron-frasen: -"Men maaaammma, jag har ju inte sovit färdigt än....". Man kan ju inte annat än att börja dagen med ett leende... :)
Sen tillbringade jag hela förmiddan hos Jossan.. Drack te och tjålade skit, helt i vår ensamhet. Var även på Tupperwareparty igår kväll.. Så nu har jag äntligen köpt på mig ett nytt blad till min potatisskalare. Mamma klagar varje gång hon är hit och ska skala nånting, att den är så jäkla slö. Not anymore...
Blev även för snål för att köpa den där braiga lökhackaren, den som man vrider på... :/

Har plockat lite, tömt diskmaskinen några gånger, bytt och tvättat sängkläder.
Har även hjälpt svärmor lukta i en lägenhet som hennes mor ska ha=) Var tydligen en rökare som bott där förut och de hade sanerat och så, men lukten satt verkligen fast i väggarna... BLÄÄÄÄÄÄ
Ska nu börja packa BB-väskan.. Men det är svårt! Vet inte vad jag ska ha med.
(Måste även säga att nu har äntligen lilla fröken i huset börjat somna i sin säng igen... SKönt, tycker jag som inte kan bära henne sovandes längre..)
Nu ska jag och vildingen i magen gå och kolla på tv och packa väska..
GoNatt och kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns jätte mycket tupperwere saker på tradera. finns tillochmed en egen kategori för det. Och där brukar dom ha lökhacken mycket billigare. Kolla där vet jag.