16 februari 2009

det härjar!!

gahhhh... Tror bebisen håller på att bryta sig ut genom naveln. AJ.
Idag har faktiskt förvärkarna hållit sig rätt lugna men nu ikväll känns det som om nånting håller på att ramla ut... Undra om det hjälper om jag sitter med handen mellan benen?? haha.
Alla jag möter frågar hur länge vi har kvar, ibland hur många månader jag har kvar...? öh.. När jag säger 3 veckor blir de helt chockade...

Är hemma i Järna sen igårkväll. Idag på förmiddan hjälpte vi lillebror att få in en översnöad och totalt igenisad folkracebil i garaget.. Höll väl på en halvtimme men in kom den. Sen åkte vi och handlade lite och hälsade på nya chefen på Hemköp (min gamla chef från Ludvika:), hem och gjorde mat och sen till Therese och Mira och hälsade på och åt gooood tårta :)
Vi var hos pappa några timmar, hämtade vaggan och hittade en kartong med barnkläder strlk 50-68. Som jag har letat, må ni tro...!
Så nu behöver inte ungen va klä-lös. Så... Välkommen kära bebis! Nu vill jag inte gå såhär nå mer. eller okej, Vänta en vecka till så vi hinner gå på dopet på lördag :)
fixade även klart pappas ram med kort på Tilde åt pappa också, äntligen. Så jag ska åka förbi med den imorron, hoppas han blir glad.

Imorron förmiddag är det dags för klippning för både mig och Tilde. Nu åker nog håret mitt av.. Rejält. Vill gärna klippa mig kort och ni som känner mig, vet att jag aaaaldrig brukar ha kort hår.. men jag känner att snart förändras vårt liv drastiskt och varför då inte förändra håret likadant också :D
tilde har sagt att hon ska ha rosa färg i håret denna gång. Okeeej då :) Förra gången hade hon orange, och det är hon minsann inte sen med att påpeka.
Sen åker vi hemåt skogen efter maten... Synd bara att Magnus jobbar eftermiddag.. Lika tråkigt varje gång.

Men nu ska jag hoppa i säng och dela täcke med det Bästa i mitt liv :)

God Natt! Kram**
__________________

1 kommentar:

Anonym sa...

VA!! är de bara 3v kvar!! Men hallå vart har tiden tatt vägen. Oj då kan bebis anlända när som ju:):) Tror ni får en pojke;) Magen ser ut som en pojkmage?;) o alldeles jättefin ju. många kramar marita