17 september 2008

Mitt i veckan

Lördagen var vi som sagt barnfria, så vi passade på att krypa under filten och kolla på film. Såg nya Rambo-filmen som jag gott och väl kunde vart utan. Så jäkla otäck. Alltså typiskt en Rambo-film där han såklart räddade världen men det handlade om skräckvälde i Burma m.m.... ja... jag tyckte den var HEMSK. Den var ju bra gjord och så men nej... inte min smak denna gång....
Men nu slipper jag ju se den igen=)

I måndags när jag kom hem från matten var Tilde skittrött. Hon hade inte sovit på dagis så när hon kom hem somnade hon STÅENDE. =) Busfia
Titta här:

Igår gjorde vi typ ingenting, jag pluggade mest matte. Det var väl typ det enda vettiga.. Hade ju som sagt prov imorse, jag HOPPAS det gick bra. Annars är det väl bara att göra om det.

Skulle väl tanka bilen idag också men jag hittade inte min plånbok imorse. PANIK!! Iväg till dagis iaf utan plånbok och fick lov att vänta in Magnus tills han hade målat klart så han kunde gå ut och ge mig hans kort. Jag hade INTE tagit mig hem igen om jag inte tankat. Men jag fick lov att vänta 1,5 timme så jag åkte till Ammi och Oliver och fördrev tiden och drack kaffe=) Och jag har fortfarande inte hittat plånboken.............

Idag går vi in i vecka 17 (16+0) och det känns bra. Nu känner jag "fisken" nästan varje dag. Och bara 2 veckor till UL! ska bli kul, kanske man fattar "på riktigt" att man är gravid.

Men men, klockan springer iväg och mat måste göras! Köket erbjuder mjölkstuvade makaroner och korv idag. Enkelt och bra. Sen ska det dammsugas och troligtvis bytas lite gardiner. nu är jag trött på de jag har.

Om jag får tid över idag, så ska visa bilder på hur trappen blev. Supernöjda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa, jag vill gärna se hur trappen blev. :)

Anonym sa...

Hahah...visste inte att man kunde sova ståendes! Va fin trappen blev. Vitt är bra till allt. Kan inte misslyckas. Kram Therese