17 juni 2008

Tisdag va`?

Är numera helt dagvill så jag har gått runt och trott att det varit onsdag idag fast det är tisdag.. Konstigt det där.. Tilde sover middag och vi har precis ätit, blev lättlagat idag, makaroner och "höttehullar" =) Sitter med en kopp kaffe och pimplar samtidigt vatten (de tar ju iofs ut varann...)för det är ju som sagt match igen ikväll. Fötterna har nästan läkt och jag kan bara gissa hur de kommer kännas och se ut ikväll.. :S
Min vapendragare Josefina ska jag hämta upp vid ICA och sen ska det manglas =)

Jobbet ringde nyss och jag ska jobba imorron och på torsdag! SKÖNT. Kommer äntligen få schemat senast torsdag (och för er som inte vet, så ska jag jobba på Hemköp) och jag kommer få gå "introduktion" nästa vecka. Ska tydligen hålla fruktavdelningen i schack hela sommaren, med beställningar och bygga gavlar m.m. KUL med lite ansvar =) är ledig varje söndag och går aldrig kväll, slutar senast 19,00. Perfekt! Hinner umgås med Tildis på kvällen då också.

Men nu ska jag packa väskan och gå in och titta till snarkfia därinne.. kan ju inte sova bort hela dagen heller =)

Ha en bra dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in till Dig/Er och önskar GLad midsommar /Annika & Emma ses någon dag?