21 februari 2008

Snart helg

Jösses va veckorna går fort. Det bara svischar förbi och så är det fredag.. Imororn blir det jobb heeeeela långa dagen. Gruvar mig för hur min rygg kommer palla men jag är ju ledig hela helgen så det får jag väl stå ut med. Magnus är i garaget och fixar med nån båge och Tilde sover ÄNLTIGEN i sin egna säng. Hon har ju sovit mellan oss hela veckan och igår vågade vi knappt röra henne för hon har varit så lättväckt nu när varit sjuk.. Så hon somnade på Magnus favoritkudde och under hans täcke igår så han fick sova i sängen inne i datarummet. Hihi.
Men inatt ska vi förhoppningsvis få sova själva i vår egna säng. Det har ju blivit lite si och så med vår sömn nu den senaste veckan men det är en himla tur att det är övergående. Jäkla fullmåne som ska förstöra skönhetssömnen också.... *SUCK*

På söndag ska vi till Borlänge och kolla på folkrace, brorsan ska köra. Får hålla tummarna! Synd bara att jag inte får träffa Malin..... :D:D:D
Annars blir nog helgen lugn och skön. Måste försöka tvätta min bil. Den är allt annat utom svart och jag mår nästa illa när jag ser den. Fick ju den städad inuti för ngn dag sen och nu måste yttersidan få sig en omgång.

Min älskling fyller ju 25 år nu den 5:e mars och vad ska man köpa???!!
Nån som har nån idé? Jag har absolut ingen aning.. Och så fyller ju lillebror 20 år men där har vi presenterna redan fixade tror jag :D

Grattis Hanna 22 år idag och lilla Engla i Sthlm som fyller 1 år idag också.
Och självklart lilla voffsingen Clara på sin ettårsdag också =)
((Håller tummarna för dej imorron, Maria ))

Nu ska jag kolla på Kallur när hon ska springa...
Bye bye, Kraam!
Lägger upp lite nya bilder för mormor och alla andra att se.

SER NI MIG?! =)


kan göra två saker samtidigt..


En väääldigt nyvaken liten flicka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nu har jag hittat till din blogg.Kul att få hänga med lite i vad som håänder hos er. Kul att få se lite bilder på Tilde /Annika