10 februari 2008

Nu sover lillflickan sedan nån timme tillbaka, har kollat Sporten.. Hejja Sanna Kallur !!
Potatisgratängen blev såå god och kycklingen ännu godare. Tror Magnus tog om flera ggr. Så det var ju bra.
Han ska precis åka och jobba natt. Tur man sover så man inte lider av det, som man gör när han går eftermiddag. Borde vara förbjudet att ha ett sådant skift. Usch.
Imorron åker jag och Tilde hem till Järna en vända och hälsar på mamma o pappa. Först ska jag in på Arbetsförm. så fort det öppnat och skriva in mig igen.. Förra måndagen blev jag beviljad akassa efter att jag krånglat med det i september. Orkar inte berätta allt men det är iaf akassan som sjabblat och till slut tröttnade de nog på mitt tjat.. haha. Så nu ska jag stämpla upp till heltid. Myket krångel är det men det ska väl lösa sig till slut..

måste bara säga detta...... Det låter så roligt..! Tilde har lärt sig säga "vill int´" ... hon säger det åt precis ALLT. Och så ska hon göra allt själv. Allting tar ju sin lilla tid så så det gäller att börja i tid.. Ska ju självklart äta själv....





Om hon inte får som hon vill...jaa då blir det såhär..... Bister-minen... =)


Nu ska jag packa klart Tildes mat ills imorron så det är bara att åka. Sen blir det lite korsord och sen blir det sova....

Natti natti.

Inga kommentarer: