11 februari 2008

Hemma i Järna

Jag och Tilde åkte hemåt Järna idag på förmiddan, var ju meningen att vi skulle på VillGott och leka lite föst men vi skippade det. Bestämde mat och det blev Chili con Carne.. såå gott! Var nog åratal sen jag åt det. men just nu sitter jag hemma hos pappa och åt lite smörgås och ägg såhär på kvällen. Tilde håller låda förfullt. Har lärt sig nästan alla namn på brorsans fotbollskort.. =) Jag fattar inte vilket minne hon har...! Bättre än mig iaf..
Imorron ska vi kanske och hälsa på Manfred och se hur han mår. Har inte sett honom sen i december nångång. Han har nog växt ganska rejält. =)
Nu börjar Tilde gå på sista versen och vi ska sova hos mamma inatt. inge kul att vakna till ett tomt hus då pappa börjar jobba sju.. Lika bra att ha sällskap så då sover vi hos mamma istället.

Såå.. Godnatt på mig själv.

Inga kommentarer: