8 maj 2010

sista helgen som ensamstående

Bara 3,5 dagar tills M kommer hem nu. Kommer iofs på natten till onsdag men jag kommer nog vara vaken :) Hoppas han blir ledig ett par dagar efter det också, dagis är ju stängt ons-tors så då kan vi bara umgås!
Pratade med honom imorse, de skulle ut och äta ihop ett helt gäng, typ för sista gången. De skulle pröva äta Peking-anka. Jag har hört att de ska va rätt ok men det vet man väl aldrig. Han längtade iaf efter makaroner, riktigt kaffe och potatis ;)

Annars idag har jag både hunnit med att städa lite, diska, tvätta, handla och nu ligger lilla sötfröken och sover. Tilde är ute (som vanligt) och leker med Casper. Igår sa hon att hon var jättekär i honom :)

Imorse vaknade jag FÖRE båda barnen så jag hann både duscha ifred och slänga ihop lite tvätt. Det händer ju inte så ofta, så det var skönt. Jag har haft lite tur att tjejerna fått varit friska under den här tiden och sovit heeeeela nätterna i 2 veckors tid så jag har absolut inte att klaga på.

Sen har jag också fått jobb i sommar :) YES. Inte på det stället jag ville ha men det verkar bli bra ändå, får ju pendla men det är helt ok. Då är M pappaledig de dagar jag jobbar och så jobbar han då jag är ledig. Sen ser vi fram emot vår semestervecka i Vimmerby i sommar!!
Har ju också krånglat med Försäkringsk. de här veckorna men det är en annan historia som jag bara bli ilsk över.

Imorron är det dags för match igen, åker ända till Avesta. Vi är ett bra lag som åker och vi nog alla laddade till tusen. Håll tummarna för oss!

Synd nog har jag inga nya kort att bjuda på, för min kamera är i Kina-landet.....

Men här kommer nåt annat jag rotade fram ;)

SySkOnKäRlEk



Trevlig dag!

Inga kommentarer: