1 februari 2010

trött!

slänger in ett inlägg innan sovdags.
har varit på fotbollsträning ikväll, riktigt förbannat kul att komma igång igen... men lätt i kroppen??! jag skulle sjunka som en sten och va hiskelit tung i kroppen man är.. Men efter 2 barn och NADA fotboll eller såna diversiteter så förstår jag det. Bara att gilla läget. Det kan ju bara bli bättre ;)

Före det var jag, tjejerna, Malin och Simon iväg till Leklandet i Borlänge några timmar. Tilde var helt vild...! Lekte med allt! Tog ett litet tag innan Tove och Simon vaknade till efter ditresan och började leka. Har massa bilder därifrån men jag ska försöka visa några imorron.
Men nu ska jag klämma en apelsin och sen gå och lägga mig.

Det var iallafall frid i huset (barnen sov :) när jag kom hem.. skönt!! Skickade iväg M till veckans andra nattskift och sen blir det upp imorron för att skjutsa till dagis.

Undra vad morgondagen har att bjuda på?? Nån som vill dricka kaffe?? :)

**// linda

Inga kommentarer: