9 oktober 2009

Äntligen fredag

Tycker fredagarna har en särskild "charm". Det är en skön dag helt enkelt=)
*********
Tilde har spenderat dagen utomhus med Casper. Slutade väl (som det alltid gör) med att de bråkar så hemskt att ena går in och andra står kvar ute och grinar :-)
Nu har vi ätit och jag är inne på det godaste: Kaffe på maten. haha.
*********
Funderar starkt på att åka till bolaget och köpa på mig nå sorts alkoholaktigt... :) Undra annars vad min sambo har planerat för oss alla idag då? =) Han har precis gått upp efter sista nattskiftet så jag har knappt sagt hej åt honom än.
Hoppas vi ska göra nånting för jag vill inte sitta här hemma hela dagen idag.
Hela veckan har vi donat och städat, fixat i trädgården för hösten/vintern. Klippt häckar, buskar och krattat det värsta. Så nu blev det så fint!
Medans mamma var här i måndags passade vi på att plantera våra lådor och amplar till trappan. Blev jättenöjd! Bilder kommer senare, måste ladda kameran först...
*********
Tove vaknade nyss och det blev så tyst, gick in och hittade Tilde där också som hade klättrat upp och lagt sig bredvid henne i spjälsängen. Där låg dom två och fnittrade :)
*********


Försökte lägga upp nya kort på tjejerna men det funkar inte???
Nån som vet varför massa grejer i menyraden försvunnit, som t.ex. att man inte kan ändra storlek och textutforming?? KAssT!!
********

Kram**

1 kommentar:

Anonym sa...

helt underbara ungar! För att inte tala om deras mamma, som är super
älskar er allA!!!!