11 maj 2009


10 FAVORITER
Dialekt: Gotländska
Mat: Min köttfärslimpa:)
Låt: Fields of gold
Film: Mååånga....
Tecknad figur: Ior
Sport: Fotboll
Komiker: Gänget i Ballar av stål
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Soloartist: Rihanna
________________
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Seg
Tanke: Längtar efter M
Kläder: Träningsbyxor, linne och kofta
Bakgrund: Vitt
Känsla: Välmående
Tid: 22,42
Bästa sak: Barnen!
Irritationsobjekt: Dammråttor
Bil: Volvo V70
________________
8 FÖRSTA
Bästa vän: grannen Therese
Husdjur: Dammråttorna
Utlandssemester: Kreta
Piercing: Öronen
CD skiva: Säkert Spice Girls.... *herreguuud*
Bil: Audi
Ord: "Sittä"
____________
7 SENASTE
Telefonsamtal: Mamma
Mat: Fil och smörgås
Dryck: Vatten
Biltur: Hem från svärföräldrarna
Tv-program: CSI
Spelad låt: Ingen
Köpta klädesplagg: tröja åt Tove
________________
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja, alla har vi väl kört för fort någon gång?
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Varit med i tidningen: Ja
___________
5 NEJ TACK
Skolämne: Matematik!!!!!!!
Mat: Rotmos o pölsa
Musik: Techno
Dryck: Pepsi
Djur: Spindlar ...!
_____________
4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Surfar
Du gjorde igår kväll: Gick med skrikande barn på armen
Du kan höra just nu: Sambons bil
Du inte kan leva utan: Min familj självklart : )
____________
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Maria
Du tycker om: Familjen, vännner och folk som får mig att le
Du inte gillar: Falska & oärliga människor
_____________
2 VAL
Coca cola eller fanta: Fanta
Hund eller katt: Katt
_____________
1 ÖNSKAN
Att alla i min familj är friska och välmående!
_________
Jag utmanar alla som läser min blogg och känner för att göra den här listan, skriv gärna en kommentar här nedan så att jag kan gå in och spana på just din lista !

Inga kommentarer: