26 februari 2009

MVC idag.

_______________________
..Var till MVC på eftermiddan och guess what..?
Bebis är fixerad. =) Fast det hade jag nog kunnat räkna ut själv, så djävulskt ont det trycker i ljumskarna och nerven ibland.
Hj.ljuden låg på 137 och symfysmåttet ligger en cm högre denna gång än det gjorde med Tilde samma vecka.
Och igår var vi till Borlänge och fixade klart allting; ny skötväska, ståbräda och lite smått o gott.
Så.... Välkommen ut i vida världen bebis=)
________________
Annars har kära Maria varit här och förgyllt min dag idag :D
_________________
Men nu ska jag ta mig nåt att äta. Fortsatt trevlig kväll*

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå är så spännande =)
Här är Oliver förkyld, mindre spännande =(
/Ammi

Anonym sa...

Messade dej idag men inge svar, så tänkte att det kanske kunde va ngt på G?;) SÅÅ spännande, känner verkligen lyckan med er!
Hoppas förlossningen o allt går bra. O spännande för storasyster Tilde. Tänk hon ska bli storasyster:):):)
Många kramar!!!

Anonym sa...

Glömde ju säga att det var jag som skrev, Marita