8 januari 2009

Äntligen vardag

Som rubriken lyder.. Skönt att komma in in i vardagsrutinerna igen och att det är slut på alla storhelger... eller ja, säg det till Tilde... Hon får man ju väcka nuförtiden när klockan passerat 10,00... :D

Själv sover jag riktigt kasst vissa nätter och det märks inte minst på mitt humör. Har inte tålamod övers för mycket inte.. Usch. Magen växer och nu börjar jag bli riktigt framtung :) Bara härligt! "Bara" 8 veckor kvar.. Eller mindre.. eller mer... Var till mvc imorse och allt såg bra ljud. En lite nvildning var det som inte ville ligga still.. Vågen står just nu på +11 kg.... pjuuh.... Stopp där, tack.
Nästa löning blir det att köpa klart allt som fattas till bebis : bilstol, overall och kanske nån klädpalta till ;) och sen ska vi ta hem vaggan som står hemma hos pappa.
Sammandragningarna håller i sig längre stunder nu och ibland strålar det ner i ljumskarna, som det gör precis NU. Men fortfarande inget som gör Ont, tack o lov för det. Skulle hängt tvätten men det kanske jag överlåter åt min sambo när han slutar för kvällen senare.. We´ll see..

Morgondagen är helt oplanerad. Ngn som vill hitta på nåt, får gärna höra av sig :)

Nu är det en kopp te och soffläge som gäller.
Kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

om jag inte vore så nedrans förkyld skulle jag komma å hälsa på er! :( Hur gick det med hv- pengen? Kram!