15 december 2008

tröööött

Guuuud så trött i kroppen jag är.. Har iofs sovit kasst de senaste nätterna men jag är allmänt slut.. Känns som jag är det jämt nu..
Skolan är snart slut, sista lektionen på onsdag, sen är det färdigt. Har några uppgifter kvar att lämna in men det ska nog hinnas med. Bara Tilde vill somna rätt så tidigt ikväll, ska jag ta tag i resterande grejer.
Helgen gick snabbt förbi denna gång. Mamma kom hit i fredags och var på Folkan så jag skickade henne på nattbussen hem hit ;) hihi. Slapp jag åka mitt i natten och hämta henne.
Åkte hemåt Järna på lördagen och på kvällen kom Maria & Andreas förbi. Vi kollade på Harry Potter-filmen och Dansbandskampen och åt hemlagad risgrynsgröt :D Härliga lördag! haha
På söndagen kom Hanna och Maria och drack lite kaffe på förmiddan=)
Jag jobbade sönd-mån och sen idag åkte jag och Tilde hem igen. Hann bara hem och äta en bit smörgåstårta och sen iväg till skolan och matte...
Och sammandragningar på det sen.. Det är härligt..
Imorron är det dags för MVC igen. Tilde får följa denna gången också :) Redan vecka 29 då.
Ska komma ihåg och sätta ut vagnen på Blocket den här veckan också.
Men nu ska jag se slutet på Batman-filmen som vi somnade till senast.
Trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev Emmaljungan såld? Vi ska till Ludvika o kika på en Brio imorn. Jaha, skulle du inte ha grizzlyn heller?
MVH Christine /Inredarpanik på FL