4 november 2008

Seg-dag...

Var till läkaren imorse och fick konstaterat att jag hade lite feber och en jävla urinvägsinfektion...Började få ont i ena njuren i söndags och jag kände direkt vad det var för fel.. Känner aldrig nånting innan utan det bara smäller till och så får jag ont i ryggen.. Hade ju så för exakt tre år sen, när jag precis blivit gravid med Tilde och blev t.o.m. inlagd i Falun... Så nu käkar jag antibiotika och nånting för njurarna... Får hoppas att det försvinner.
______________________________________
Men idag tog jag och Tilde en tupplur innan maten och nu på eftermiddan ska vi hälsa på Malin och lille Simon igen :)
Han är såååå söt! och så liten.. Man längtar ju inte direkt mindre=)
Nu ska jag plocka ihop alla leksaker som ligger över hela huset för andra gången idag...
Bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeej! IGEN?! Nu får de väl vara nog!

Anonym sa...

Lät inget bra =(
Krya på dig.
Var kul att ses i helgen.
Kram Malin