9 oktober 2008

Snart helg igen.

Veckorna går fort, fortare än nånsin...! Jag pluggar varje dag (utom tisdagar, den är helig.. haha). Fullt upp med prov, inlämningsuppgifter och redovisningar. Men det är väl så att gå i skolan igen. Lika bra att "öva" innan man ska in i skolbänken på riktigt.

Angående gårdagskvällens inlägg om MAT, så..japp...jag åt igen.. och ännu mera. Gott! ;) Kollade på Greys men det var fan inget annat än reklam... Tog en tekopp och kröp under filten med lite ljus tända. Det är kvällens höjdpunkt. Så avslappnande.

Idag har jag och Tilde inte hunnit med så mycket, förutom att ha busat och lagat mat. Åt nyss men jag är hungrig snart igen, känner jag. Vi kommer ju bli ruinerade om jag ska äta så här!
Magnus är på väg hem från Mantorp med en skitfin bubbla som ska köras i Pekka-racet om 2(!!) helger. Shit! Det är alltså ett år sedan jag och Malin var där och var hm...jättedruckna.. Och jag hoppas verkligen MW från Varberg kommer dit ;) Kul att äntligen träffas på riktigt.

Idag fick jag klart med jobb för hela nästa vecka. Gud så skönt! Heltid också..Tar ledigt från skolan hela veckan för jobbet är i Järna. Ska bli väldigt kul för det här har jag aldrig gjort förut. Så jag och Tildis spenderar söndag-fredag i Järnabygden. Perfekt med extra i plånboken när vi ska till Ullared om 1,5 månad.

Slänger in en fin höstbild på Tilde när hon hoppade i lövhögen :)


Ska passa på och framkalla bilder. Fick ett bra erbjudande så det är lika bra att passa på. Har inte framkalla ett endaste kort taget med den nya digitalkameran...Och jag är uppe i 3000 kort... :/ så dags att börja..
Sen åker vi till farmor o farfar och hälsar på, har inte sett dem sen lördags.

Kram i höstmörkret!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar er..Trodde vi skulle komma den 17:e men nu blev det inte förrän den 31:a hmmm..men men..Plugga lugnt. Ge Tilde en kram. Kram

Ninna sa...

Vilken underbart fin höstbild.
Jag har tyvärr inte med mig kameran lika ofta nu, livet med jobb blir annorlunda :( mera stressigt och mindre tid.
Och Greys igår... höll på o bli vansinnig av all reklam och sen är det en massa avsnitt kvar som man måste se sen oxå = slipper inte reklamen.

Kram Ninna

p.s tänk på att spara bilderna på cd oxå... ifall nåt ev. händer med datorn.

Anonym sa...

Jag bjuder på MAT någon kväll nästa vecka! Har du någon önskemat, så skriv det här! Du ska ju inte behöva gå omkring och vara hungrig!! Kramar Agneta

Anonym sa...

Linda! Va grymt lik dej tilde var på den bilden! Skulle kunna ha vart du som liten ju. Hihi.
Mat är bra. Käka på du. Bättre det än godis som jag käkar i tid o otid just nu.
Vi kommer till järna v 44. Kram