27 oktober 2008

Hemma igen...

Helgen har varit trevlig med kul sällskap. Åkte ner i fredags, regnade HELA vägen ner.. Mindre kul..
Fick vårt boende vilket inte var det allra fräschaste direkt... Men det första gubben sa när vi kom innför dörren var att det var nyrenoverat och att vi var de första som bodde där.
Öhhh, nyrenoverat, VART DÅ?!!

Sen folkrace på lördagen där det inte gick så bra för Magnus, tyvärr.. Kunde inte försvara andraplatsen från förra året. Men så kan det vara ibland :) Fest på kvällen men det var inte lika mycket drag som förra året. Fast jag såg och hörde ju allting, eftersom jag var nästan den enda som var nykter :) haha. Åkte hem och la mig halv tolv för då strejkade kroppen.
Åkte hemåt igår med världens hemlängtan efter Tilde...! Åkte 50 jävla mil igår och hela kroppen värkte... Mest i ryggen och bäckenet, har ju åkt på foglossning och det allra bästa är väl kanske inte att åka bil så pass länge... FY.

Men väl hemma fick vi massa puss o kram från Tilde. Hon hade saknat oss, sa hon. lilla gumman.

Men nu ska jag slänga ihop en köttfärslimpa och vänta på att mina darlings ska komma hem från jobb och dagis.
Kram!

Inga kommentarer: