10 juni 2008

ojoj längesen!

ja nu får jag nu nästan skämmas! Det är ju över en månad sen jag skrev sist men så kan det vara om det är fint väder och man jobbar lite. Det har egentligen inte hänt så mycket på sistone heller....
Varit ute på fest, solat och grillat, varit på ettårskalas, varit hemma i Järna och hälsat på, gjort IKEA och köpt ny säng åt Tilde och nu senast i helgen var vi i Nyköping.. Det är ju också en historia för sig :)

Det var ju nämligen meningen att jag och Tilde skulle vara ensamma hemma hela helgen och M skulle köra folkrace i Nkpg. Men så vips!!, fick Malin det briljanta idén att vi också skulle följa med när vi nu hade fått sovplats, och bara 2 timmar senare satt vi i bilen på väg neråt landet..... Det blev till att packa fort som satan men det gick det också! Var en riktigt trevlig helg med gott sällskap. Tilde hade verkligen inga problem att sova i husvagn, hon sov ju till och med bättre än alla oss (ca 10 timmar/natt) och tur var väl det när det var sån värme.


Magnus och Tommy körde men det gick inte så bra som vi hoppats, Tommy bröt tyvärr första dagen och Magnus körde sönder i sista heatet men hade fått ihop så pass med poäng så han var 3:a eller 4:a in i C-final så han fick väl med sig en dammsamlare hem..


Här kommer lite kort från helgen:





Magnus i svarta bubblan



Tröttsamt att vara på folkrace

Snart ska jag börja jobba, väntar bara på att schemat ska bli klart, de skulle ringa ikväll eller imorron. Det vore ju bra att veta när man ska börja - nästa vecka eller veckan därpå..
nu ska jag fortsätta plocka ihop, fattar inte att de kan bli ett bombnedslag när man inte ens varit hemma ihelgen :S Snart kommer Tildes farmor och hälsar på så jag ska sätta på lite kaffe.

och jag vet!!! jag ska skärpa mig, ska uppdatera mycket oftare :-D

Kraam*

3 kommentarer:

Sassa sa...

Hejsan. Lär lämna mitt första fotspår fast jag nästan är in och läser varje dag :) skönt att höra att ni också haft fint väder och har det super bra!

Kram

Anonym sa...

Hejsan! Tänk vad jag har väntat och väntat på denna uppdatering:-)
Kul att ni har haft det bra i helgen. Vi har hjälpt farmor att flytta, det var inte speciellt kul i denna värme. Kram

Ninna sa...

Härligt med lite uppdatering ;)
Man ska inte planera så mycket alla gånger, det brukar gå bra i alla fall. Det funkar fast man har barn... bara man tänker till lite x-tra *hihi*.

Vi ses till helgen

Kram Ninna :)