19 mars 2008

Jobb, jobb och åter jobb

Har jobbat HELA förra veckan förutom söndagen så jag har inte ens hunnit vara här inne... Men nu är jag =)
Jobbar mån, tis, tors, fre denna veckan så detta är min lediga dag. Jag och Tilde ska åka till Borlänge med Malin och kolla läget idag när jag hämtat henne efter dagis. Magnus jobbar eftermiddag och det är sååå tråkigt..
Annars är det nog tjejkväll nästa helg, får hoppas att det blir av nu. Skulle egentligen ha haft den för en månad sen men det var varit sjukdom, jobb och resor i vägen varje gång men nästa helg hoppas vi på =)
Ihelgen ska vi åka hemåt Järna och få lite mat och påskägg, får vi hoppas. Eller ja... huvudsaken Tildis får iaf!

Nu ska jag packa klart och sen hämta henne på "Buscentralen" :D

Ha en underbar dag!!
i feel happy!

Inga kommentarer: